JORNADA ESPORTIVA

Aquest dimecres 22 de maig, els alumnes de 6è, participaran d’una Jornada esportiva juntament amb L’Escola Bellpuig de Sant Julià i L’Escola Sant Marc de Calldetenes, amb la finalitat de potenciar la coneixença entre els alumnes d’aquestes escoles de cara al curs que ve, on es trobaran la gran majoria al SI Les Margues.

Es farà a la zona del Camp de futbol del poble, ja que aquest any toca a la nostra escola, l’organització  i acollida de les dues escoles que vindran.

Als alumnes ja se’ls hi ha assignat una color de samarreta per agilitzar la formació dels grups. Els tres colors són blau, vermell i negre.

Important portar esmorzar i aigua, roba i calçat esportiu.

I moltes ganes de passar-ho bé!

Lídia i Sandra