EL TREBALL D’AQUESTA SETMANA!

Benvolgudes famílies,

Per tal d’anar avançant amb els continguts de l’escola i al veure que el confinament es va allargant, us proposem feines per aquesta setmana; hi haurà tasques obligades i d’altres recomanades, pels que vagin més ràpid o tinguin ganes de treballar més.

Penseu que a part de la feina que us posem és important dedicar temps a llegir, fer una mica d’activitat física, si és possible, fer manualitats, mirar la TV o videojocs amb moderació, feines de la casa, cuina…

També us donarem un enllaç per treballar les diferents àrees, per tal de repassar continguts ja treballats. Les que us vam donar a l’anterior article hi havia poques activitats, en  l’enllaç que us donem avui  n’hi ha més.

FEINA DEL PROJECTE (Obligat)

Us hem afegit a les vostres carpetes del DRIVE un document que es diu 09. La vida al monestir. Aquesta tasca s’ha de portar feta i a punt de corregir el dia que tornem a l’escola, que esperem que sigui ben aviat. És a dir, ÉS UNA TASCA OBLIGATÒRIA.

Com que ja vam fer la súper sortida a Sant Pere de Roda, ja ens van explicar com vivien els monjos. Penseu que la vida al Monestir de Sant Pere de Casserres era més íntima, ja que hi vivien pocs monjos i les tasques estaven molt repartides.

Què hem de fer?

1. Mireu primer el següent vídeo: https://player.vimeo.com/video/119933284
  2. Nosaltres el que volem ara és que ompliu el document que trobareu a la vostra carpeta personal i cerqueu la informació que necessiteu per internet.

LLENGUA CATALANA (Recomanat)

Podeu fer un petit diari personal explicant el que feu cada dia, a partir d’un document, i quan hagueu fet unes quantes pàgines ens el compartiu i així us el corregirem.

LENGUA CASTELLANA (Obligat)

Todos habeis leído el libro de la Isla del Tesoro durante el trimestre, y habéis hecho un buen trabajo. Ahora es el momento de demostrar si sois capaces de hacer un resumen de todo el libro con diez líneas máximo.

Lo haceis en un documento del drive y lo compartís con las tutoras.

También sabeis que tenemos un kahoot preparado para vosotros/as de la isla del tesoro, os podeis poner a prueba antes de hacer el resumen. Lo podeis buscar en kahoot.it y se llama “La isla del tesoro.”( Recomendado)

ENLACE PARA PRACTICAR Y REPASAR

Clicar el botó accedeix, triar el curs i després la matèria. No cal cap descàrrega ni identificació personal.

Penseu que també teniu feina que us vam donar abans i s’ha d’anar fent.

Esperem que tingueu una bona setmana, i via correu ens podeu demanar el que calgui. Estem en contacte!

Les tutores