VIDEOCONFERÈNCIA

Benvolgudes famílies!!

Esperem que tots i totes estigueu bé.

Aquest divendres dia 17 d’abril a les 16:00h realitzarem una videoconferència amb l’objectiu de retrobar-nos i parlar una estona. Tenim ganes que els nens i nenes ens expliquin com estan i segur que ells estaran molt contents de veure els amics i amigues de l’escola.

La videoconferència de divendres serà igual que la que vam fer l’altre vegada, hi poden entrar o bé pel correu, si han rebut la invitació, o bé pel google calendar.

Aquest cop ens trobarem tot el grup junt, però ja veureu que les següents videoconferències les farem amb mig grup, no patiu que ja us ho explicarem.

Aquest divendres el grup de 5èA es trobarà amb la Francesca a les 16:00h i el grup de 5èB amb la Glòria també a les 16:00h.

Així,tots els dubtes que tinguin els nens i nenes sobre el Classroom, sobre les feines proposades o el que vulguin preguntar ho podran fer. Però sobretot, a les tutores de 5è ens interessa i ens preocupa molt poder acompanyar els vostres fills i filles emocionalment en aquests moments tan excepcionals i difícils que estem vivint. Creiem, doncs, que les videoconferències poden ajudar als nens i nenes a expressar allò que senten i sentir-se una mica més units a l’escola i als seus amics i amigues,  i sentir-se més acompanyats per les seves tutores.

Moltes gràcies famílies.

Les tutores de 5è.