BENVOLGUDES FAMÍLIES!!

Benvolgudes famílies!!

En primer lloc us volem demanar, com us trobeu, esperant que estigueu tots i totes molt bé. Ja fa dos mesos que ens vam acomiadar a córrer cuita pensant que en qüestió de tres setmanes ens tornaríem a veure; per desgràcia no ha estat així, però afortunadament, hem pogut mantenir el contacte amb vosaltres de forma fluïda, compartint aquest temps de confinament, inesperat i molt trist, per a tothom.

Com veieu, cada setmana pengem les tasques que han de fer els vostres fills i filles. Ens comuniquem amb ells i elles a través del correu electrònic i les videoconferències, que ens permeten veure’ns i escoltar-nos, que sempre resulta molt agradable, ja que ens fa sentir més a prop. Esperem resoldre tots els dubtes que sorgeixen, intentant acompanyar-los en tot moment.

Aquesta setmana celebrem el 175 aniversari del naixement de Jacint Verdaguer. Us animen a participar de les activitats proposades al blog de l’escola. També us deixem les fotografies per recordar una de les últimes sortides que vam fer tots junts, el dijous llarder, desitjant que aquesta situació passi aviat i ens puguem tornar a retrobar, recordant-vos que per qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb nosaltres en qualsevol moment.

Una forta abraçada plena d’ànims i gratitud.

Les emocions en temps complicats - Sant Hilari Sacalm

Cliqueu l’enllaç per veure les fotos:

Les tutores de 5è i 6è.