PROPOSTES QUE VAM DONAR ALS ALUMNES PER AQUESTS DIES

Benvolgudes famílies,

Esperem i desitgem que estigueu passant aquests dies de la manera més plàcida possible.Com ja vau veure dijous passat, els nens i nenes van arribar a casa amb un full i tot el material necessari per poder fer feina. En el full especifica que tots els exercicis fan referència a continguts treballats a classe, per tant, tots els alumnes els han de saber fer sense cap problema. De totes maneres, si hi ha algun nen o nena que no entengui alguna activitat que no la faci, ja l’explicarem a classe quan tornem a la normalitat.

El full també diu que aquestes propostes haurien d’estar fetes el 30 de març, que és quan calculem que ens tornem a veure, però com que el futur és incert, no patiu per tenir-ho fet, ja que en cap cas seran avaluables. També hem penjat al drive dels vostres fills i filles activitats complementàries i voluntàries per fer si s’avorreixen.

Evidentment també és bo que vagin llegint una mica cada dia i, si tenen ganes d’escriure, facin un diari de les activitats diàries.

Gràcies per la vostra col·laboració i fins a la tornada.

Les tutores de 4t.