HEM GUANYAT EL LOGO D’HÀBITS SALUDABLES!!!

Hola famílies,

Us volem informar que el alumnes de 4tA de l’escola Mossèn Cinto de Folgueroles han guanyat al logo d’hàbits saludables. Han guanyat 200 euros per l’escola, un taller de cuina i un obsequi pels alumnes. Amb els 200 euros els alumnes de 4tA i 4tB hem fet una proposta per canviar els sofàs de la biblioteca per uns de nous o també material per l’escola, en els tallers de matemàtiques estem elaborant el pressupost per saber el que podrem comprar.

Bruna Serrano i Jana Márquez 4t.

1. Èlia

Vau fer un logo molt xulo amb l’ordinador!!!!! I per això vau guanyar!

Molta bona idea de canviar els sofàs de la biblioteca i l’aresta dels diners per el material escolar!!!!!!???

2. Mireia

Enhorabona!!!!!!!!!! Sou tots uns cracks!!!???? Vau guanyar i amb raó, perquè vau tenir una idea magnífica en presentar aquest logo tant xulo i original????????