SORTIDA LA PASCUAL I CLUB GIMNÀSTIC VIC

El proper dimecres 14 de març els alumnes de tercer visitarem la Pascual i el Club Gimnàstic Vic.

A les 9 h del matí, sortirem de l’escola i anirem a la Pascual. Observarem el procés d’elaboració dels diferents productes làctics i identificarem la importància d’aquest aliment a la nostra dieta. Tractarem temes sobre l’alimentació i els hàbits de vida saludables.

Dinarem davant de les pistes d’atletisme de Vic.

A les 14:30, visitarem les instal·lacions del Club Gimnàstic Vic i els seus entrenadors ens faran posar en pràctica els diferents elements apresos durant les clases d’Educació Física.

A les 16:30 tornarem a ser a l’escola.

HEM DE PORTAR:

-Esmorzar.

-Dinar.

-Mitjons de recanvi i samarreta de màniga curta.