PLA D’OBERTURA 3R

Benvolgudes famílies,

Us volem recordar el protocol a seguir perquè els alumnes de 3r puguin venir a l’escola a recollir tot el material i projectes que han fet en aquest curs i també per poder xerrar, veure’ns, riure  i acomiadar-nos una mica com cal. Tot això sense poder tocar-nos ni abraçar-nos, molt trist però hem de seguir les normes establertes. Penseu que aquesta trobada és voluntària, si algun alumn@ no pot venir nosaltres li guardarem tot i el setembre ja li entregarem.

Ens trobarem:

• El dia 10 de juny 3rB

-De 10h a 10:30h aproximadament, es pot allargar la trobada una horeta. El primer grup de 10 alumnes (del primer fins el desè per ordre de llista).

-De 11:30h a 12h aproximadament, es pot allargar la trobada una horeta. El segon grup de 10 alumnes (de l’onzè al vintè per ordre de llista).

• El dia 12 de juny 3rA

-De 10h a 10:30h aproximadament, es pot allargar la trobada una horeta. El primer grup de 10 alumnes (del primer fins el desè per ordre de llista).

Recordem :

• Entrada per la porta del carrer Vilanova.Anar al porxo on els rebrem les mestres, no cal que l’acompanyant entri.
  •  Guardar les distancies enfila entre un i dos mestres.
  • Portar tots mascaretes.
  • DECLARACIÓ RESPONSABLE FIRMADA PELS PARES, sinó no es podrà entrar al centre.  Cliqueu l’enllaç : Declaració responsable

Aquest dia també cal que ens porteu els llibres de lectura del Pla lector, els del bibliobús (la maleta viatgera) i si en teniu algun de la biblioteca de l’escola. També porteu la llibreta de l’investigador i la bossa de roba Mossèn Cinto  per  poder utilitzar per recollir tot el material que us entregarem.

Fins aviat!!

Les tutores