LandArt project

Aquest trimestre els alumnes de 3r hem començat un projecte eTwinning (cliqueu a la foto per saber més informació de la plataforma) en col·laboració amb vàries escoles d’altres països europeus com França, Portugal o Turquia. Compartirem treballs i farem activitats conjuntes basades en el LandArt. Per això, us donarem “l’autorització d’ús de serveis i recursos digitals a Internet per treballar a l’aula” perquè ens la signeu altra vegada però incorporant la plataforma eTwining.

El LandArt és un moviment artístic que empra materials naturals per a fer les seves creacions i que lluita a favor de la conservació del medi ambient i en contra la contaminació. Com que nosaltres no sabem turc i els nostres nous companys no saben el català, durem a terme el projecte en anglès. Així doncs, aquest trimestre farem l’àrea de visual i plàstica en aquesta llengua.

Creació artística de Jon Foreman