CARTA PELS ALUMNES DE 3R

Bones alumnes de 3r A i B !!!

Com aneu de salut? Esperem que tots/es estigueu super bé, nosaltres de moment també. Aquí a casa seguint els consells que ens diuen els experts. Es fa molt estrany tot plegat, és la primera vegada que ens trobem amb un fet així, però hem de seguir els consells que ens diuen els metges i tenir molta paciència i creure molt als pares. Hem d’ajudar molt a casa i fer les nostres tasques diàries, nosaltres a casa també les fem i les fem fer als nostres fills. De moment us hem deixat dos enllaços per poder fer activitats online i també per escoltar i veure programes i llocs molt interessants sense moure’ns de casa.

I Per tots aquells/es que tingueu ganes de fer més feines de l’escola podeu fer:

Quadernet de matemàtiques: sessió 27 Pàgines 14 i 15 (taula del 3) i sessió 29 Pàgines 18 i 19

Quadernet de Llengua: pag 20 ex 5,  pag 21 ex 1,2 i pag 23 ex 5,6

També podeu anar llegint el llibre de “la Pandilla de Tristan” i dir a casa que us marquin un tros (10 línies) i el practiqueu en veu alta durant una setmana i llavors els hi llegiu amb els vostres pares. Veuran lo bé que ho feu!!!

Us enviem molts ànims i a disfrutar de moments amb família, fer jocs de taula, veure pelis… i tenir molta paciència que és la mare de la ciència!! Alumnes nostres anirem seguin en contacte per aquí,

Molts petons i abraçades online de part de la Marta i la Mariona.

Bones families,

Per tal que poguem  estar activats, educativament parlant, el Departament d’Ensenyament ha penjat propostes d’activitats que son totalment de caràcter voluntari, però hem pensat que son molt distretes i al mateix temps molt educatives.

Us deixem un parell d’enllaços:

Ja sabeu que per a qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic:

3r:  nascuts11@escolamossencinto.cat