SORTIDA ENTORN : OCELLS

Els dies 16 i 17 de desembre els alumnes de Cicle Inicial farem una activitat sobre els ocells. Vindran  2 educadors i cada educador es farà càrrec d’una classe.
L’activitat consta d’un taller a l’aula on es projectarà un PowerPoint per donar els continguts teòrics del taller. Un cop acabat, es farà una excursió fins a la Font Trobada on donarem una volta pel bosc i parlarem de la vegetació i dels rastres que deixen els animals, en especial ens centrarem en els ocells.  A les 12:30 ja estarem de nou a l’escola.
Cal que vinguin molt abrigats i amb el calçat adequat.
Els alumnes de 1r ho faran el dimecres 16 de desembre.
Els alumnes de 2n ho faran el dijous 17 de desembre.
Els docents de CI