MANTENIM EL CONTACTE

Benvolgudes famílies,

Ens posem en contacte de nou amb vosaltres per fer-vos arribar el nostre suport. Som conscients que són dies molt complicats per tothom perquè, senzillament, s’està vivint una alerta sanitària a nivell mundial sense precedents. I, això, com no pot ser d’una altra manera, ens genera molts dubtes i incerteses. Ara bé, hem d’estar convençuts que el sacrifici, que suposa el confinament de cadascú de nosaltres, aconseguirà que ben aviat puguem tornar a la normalitat.

Tots i totes enyoren la quotidianitat; nosaltres, també. I és que, heu de saber, que trobem molt a faltar els vostres fills i filles: les seves preguntes, les seves inquietuds, la seva imaginació, la seva creativitat, les seves rialles i, perquè no! També les seves queixes i xivarri. Fet i mirat, l’essència del mestre rau en això; és a dir, en el contacte directe amb els seus alumnes, perquè només així es fa possible la màgia d’ensenyar i de veure com s’aprèn.

Dit això, el motiu principal d’aquesta nota és que us recordem que ens teniu a la vostra disposició en els següents correus: nascuts13@escolamossencinto.cat (1r) , nascuts12@escolamossencinto.cat (2n). I ens agradaria que ens enviéssiu tot allò que voleu compartir amb nosaltres. A través de fotos, d’escrits, de correus electrònics, de cartes… El què vulgueu! Ens faria molta il·lusió rebre notícies vostres.

Les mestres i mestre de CI.