Carta amb informació pel desenvolupament del curs a partir del dia 14 d’abril

Benvolgudes famílies,

Des de l’equip docent ens agradaria compartir les inquietuds, les preocupacions i reflexions que tenim i que també sabem que teniu vosaltres. Hem estat treballant per poder millorar alguns aspectes organitzatius d’aquests dies. La nostra intenció és que tothom pugui estar tranquil a l’hora de rebre les tasques encomanades pel professorat. Nosaltres, sabem que són moments difícils, que cada llar té les seves limitacions i/o oportunitats per poder-les seguir i que el punt de partida emocional no és el mateix que abans. D’aquesta manera, i pensant amb la tornada de Setmana Santa us volem presentar una nova manera de treballar, que creiem que ens anirà millor a tots i a totes. 

Heu de pensar que a partir del 14 d’abril començarem un període amb continguts nous i tasques avaluables. Per tant, és important que en feu un seguiment i, sobretot, us poseu en contacte, mitjançant les tutores, per qualsevol dubte o suggeriment.  

Així, a partir del 14 d’abril, el lliurament de les tasques serà de la següent manera:

  • Cada dilluns us penjarem a la web i en un únic document, les tasques de totes les matèries per una setmana (la primera setmana ho penjarem en dimarts 14). Això vol dir que tindran temps de lliurar-les fins al dilluns següent. Si algú té algun inconvenient per poder-les fer, que ho comuniqui a la professora referent de la matèria. Si hi ha una justificació, no hi haurà cap inconvenient a ampliar el termini. 
  • Les tasques les localitzareu de diferents maneres: 
    • Pàgina web. 
    • Moodle o qualsevol altre programa o aplicació. Ho especificarem les professores a la graella que trobareu a la pàgina web. 
  • A la pàgina web també hi veureu una taula amb la relació d’hores de disponibilitat de l’equip docent, en cas que l’alumnat tingui dubtes d’alguna tasca/activitat. 
  • Us adjuntem, tant en aquest correu, com a la pàgina web, dos pautes que heu de seguir a l’hora de realitzar les tasques:
    • Model per enviar un correu electrònic.
    • Pauta per realitzar els treballs de totes les matèries.

És important que, de tant en tant, aneu consultant la pàgina web perquè hi ha penjades, i hi anem penjant informacions, notícies, etc. de l’institut i també articles que creiem que us poden ser útils per aquest període de confinament.

També, us agrairíem que si coneixeu algun company o companya que, per diferents motius, no pot accedir a les tasques, les hi facilitessiu. Entre tots i totes hauríem de procurar fer treball en equip per tal que tothom tingui les mateixes oportunitats.

Gràcies per la paciència i la comprensió i recordeu que estem al vostre costat per allò que necessiteu.

L’equip docent,

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>