MARXA NÒRDICA (activitat extraescolar)

Des de l’Institut de Masquefa volem oferir al nostre alumnat la possibilitat de realitzar marxa nòrdica, una activitat al medi natural cada vegada més estesa a casa nostra. Aquesta activitat és totalment gratuïta pels estudiants/es del centre i el seu inici serà just després de Setmana Santa (dijous 8 d’abril).
Els grups es divideixen en dos grups: el primer el formaran els cursos de 1r i 2n ESO i el segon els cursos de 3r i 4t ESO, que tindran la possibilitat de realitzar l’activitat cada 15 dies. L’horari serà els dijous de 15:15 h a 17 h.
La idea és que els alumnes interessats tinguin un marge de temps suficient per a dinar davant de l’institut ( entrepà, carmanyola…).i posteriorment iniciar l’activitat.
La persona encarregada de dinamitzar l’activitat és l’Adrià Creixell, professor d’educació física de l’institut i que està al capdavant de l’empresa Marxem Nordic Walking Penedès, que es dedica a fomentar la marxa nòrdica a través de tota mena d’activitats relacionades amb aquesta activitat física.
La marxa nòrdica és una activitat física apta per a tota mena de persones, que es desenvolupa al medi natural i on afegim l’ús d’uns pals a la nostra manera natural de caminar. Amb una bona tècnica s’aconsegueixen grans beneficis com exercitar el 90% de la musculatura corporal, una reeducació postural, una millora en l’àmbit físic i psicològic… a més de gaudir de la descoberta de l’entorn natural proper en grup. Us animeu a descobrir-ho?

Heu d’omplir el qüestionari d’inscripció i l’autorització per poder fer l’activitat.

En aquest enllaç trobareu l’autorització, la podeu adjuntar al qüestionari o donar-la al professor d’Educació Física: AUTORITZACIÓ

ENLLAÇ QÜESTIONARI INSCRIPCIÓ