COMUNICAT SOBRE EL TANCAMENT DEL CENTRE

Benvolgudes famílies,

L’Ajuntament de Masquefa i les direccions dels centres educatius han acordat conjuntament durant el matí de dijous 12 de març un seguit de mesures de prevenció per a fer front al coronavirus:

• Suspensió de les jornades de portes obertes i de les reunions per a famílies a l’Escola El Turó, l’Escola Font del Roure, l’Escola Vinyes Verdes, Institut de Masquefa i EBM La Baldufa.
  • Anul·lació de la visita anual que els alumnes de sisè realitzen a l’Institut de Masquefa.
  • Anul·lació de totes les sortides escolars fora dels centres educatius fins després de Setmana Santa.
  • Anul·lació del servei comunitari i d’escolaritat compartida dels alumnes de l’Institut de Masquefa.
  • Anul·lació de les reunions col·lectives per a famílies.

I ja al migdia, el Govern de la Generalitat de Catalunya ha decidit tancar tots els centres educatius de Catalunya des de demà 13 de març i durant 14 dies amb l’objectiu de prevenir la propagació del coronavirus.

Adjuntem el comunicat oficial del Departament d’Educació.

COMUNICAT OFICIAL

Us mantindrem informats  de les novetats que anem rebent.

Atentament,

Equip Directiu