Les nimfes d’Àrtemis recullen el 2n premi del concurs Odissea 2013

El passat dijous 18 d’abril les Nimfes d’Àrtemis (Nerea Blanco, Sandra López i Alba Muñoz) van recollir el 2n premi del concurs Odissea de clàssiques que s’ha celebrat enguany en la seva segona edició. Al concurs s’havien presentat 343 equips, només en la fase catalana, integrats entre dos i tres alumnes.

L’acte va tenir lloc a les 12 del migdia, a l’auditori del Camp de Mart de Tarragona, en el marc del Festival de Teatre Grecollatí Prosopon.

El premi va constar d’un diploma acreditatiu, de 75€ pel grup i d’un lot de llibres pel centre.

Amb un auditori totalment ple d’alumnes d’altres centres d’arreu de Catalunya, que assistien a la representació teatral “Set contra Tebes” d’Èsquil, les Nimfes, junt amb els altres alumnes dels instituts classificats en els primers llocs vam poder gaudir de l’entrega de premis i de la representació teatral als peus de la muralla ciclòpia de la Tàrraco romana.

També hi van assistir els Amants de Safo (Albert Rodríguez i David Ortega), classificats en desè lloc, la Rosa Díaz i la Carolina Sala, integrants del grup Legio Imperatrix i l’Ana Buades.

Agrair a tots ells la seva entrega durant la realització del concurs, la seva generositat en acompanyar-nos a Tàrraco i no deixar les Nimfes sense un seguici adient i així haver pogut gaudir plegats d’una dia tan especial com aquest.

Que iniciatives com aquestes serveixin per mantenir viva la flama de les Humanitats!