Lliurament beques Fundació Germanes Saula-Palomer

El dia 31 d’agost, els nostres alumnes de batxillerat Joseph Rojas Sejas, Desiree Conejo Sànchez  i Ricard Zanca Garcia van rebre la beca que concedeix la Fundació Privada Germanes Saula-Palomer, que enguany, de manera extraordinària s’ha concedit a tres persones, i també a un alumne de l’institut de Llançà. A l’acte hi va ser present la Lolín Saula Palomer, que molt recentment ens ha deixat. Felicitem als alumnes que han rebut la beca que els permet encarar els seus estudis universitaris amb tranquil·litat, i mostrem al nostre agraïment a la Fundació, i en especial a la Lolín, per la gran tasca que fan en suport de la cultura i les arts.