Intercanvi amb Alemanya

Durant el 3r trimestre els alumnes de l’E3C han fet un intercanvi amb alumnes d’una escola alemanya, concretament l’Albert- Einstein-Schule a Groß-Bieberau. Del 16 al 23 de març els nostres alumnes van anar a Alemanya on van realitzar diferents activitats, com ara, participar en algunes classes a l’institut amb la seva parella alemanya i visitar diferents ciutats properes a aquesta localitat d’aquest centre: Frankfurt i Darmstadt. Un mes més tard del 29 d’abril al 7 de maig, van venir els alumnes alemanys a Calella on van tenir l’oportunitat de fer un taller de cuina, pastisseria i sala, una sessió de tennis taula a l Fàbrica Llobet, una classe de castellà amb alumnes de 2n d’ESO i visitar Barcelona i Girona de la mà dels alumnes de Turisme.
L’experiència ha estat molt positiva i enriquidora tant per als alumnes com per al professorat implicat i les famílies. Esperem poder repetir-la el curs vinent.