Xerrades d’Orientació Professional i Laboral a 4t d’ESO

El grup d’alumnat de 4t d’ESO que cursa la matèria d’Orientació Professional i Laboral ha pogut gaudir de diverses xerrades informatives per part de les referents d’ocupació juvenil del Consell Comarcal del Segrià Marta i Patrícia. Ens han parlat de l’autoconeixement a partir dels interessos professionals, de com fer un currículum i una entrevista laboral. També hem explorat diversos canals de recerca de feina i analitzat les competències i el mercat de treball.

Han estat unes sessions molt interessants i entretingudes, han utilitzat dinàmiques de grup, kahoots i suport digitals que han agradat i motivat a l’alumnat.

També ens han ofert el seu seguiment i col·laboració per futurs dubtes i necessitats.

Agraïm molt la seva col·laboració i la iniciativa del Consell Comarcal del Segrià de portar aquest suport als centres educatius.