Com cada any a principis de curs, el passat dimarts dia 15 d’octubre, es va celebrar la trobada anual de la comissió de professorat que forma part del programa Escola Verda amb la tècnica de Medi ambient de l’Ajuntament de Torrefarrera, Marta Huguet.
En ella vam concretar algunes col·laboracions com ara la participació amb la Caminada Popular, amb la Marxa a Malpartit, la Marxa sostenible de l’institut Joan Solà, la recollida de brossa a algunes parcel·les del poble o al mateix alzinar, entre altres.
En el present curs, a més, ens plantegem la possibilitat de repetir el Mercat d’intercanvi de roba de segona mà.
Per altra banda, enguany, com a novetat, esperem poder inaugurar ben aviat la nova senyalització de l’alzinar, la qual ha estat realitzada amb la participació de la Doctora en Medi Ambient per la Universitat Autònoma de Barcelona Laura Calvet, juntament amb l’Ajuntament de Torrefarrera i l’institut Joan Solà.
Comissió Escola Verda


