CONTINGUTS
El bisturí de Barberà
Després d’haver estat l’alcalde de València a l’ombra, Alfonso Grau ha passat a l’ostracisme. Entremig, 20 anys de poder absolut.
«Volem parlar al món de pau, d
rets humans, memòria i cooperació» Entrevista a Raül Romeva, conseller d’Afers Exteriors, Relacions Institucionals i Transparència.
La revolta contra les elits
Podemos, UKIP, Trump, Syriza, Front Nacional i Sanders tenen més en comú que no sembla: tots són rebels contra les elits.
Els colors del lila
El moviment feminista s’ha transformat amb el pas dels anys. Els canvis que la lluita ha generat l’obliguen a revisar els seus postulats.
Les infanteses robades del nacionalcatolicisme
Els maltractaments i l’explotació que patiren milers de criatures en els internats religiosos de l’Estat durant el franquisme.
«Facilito a l’espectador que faci un viatge amb mi»
Entrevista a Pere Portabella, que estrena una pel·lícula sobre la nova política, el procés i el lloc on hauria de ser la cultura contemporània.
«En la violència contra les dones, ser neutral és ser masclista»
Entrevista a Anaïs Menguzzato, directora de l’Institut Valencià de les Dones i per la Igualtat de Gènere, recuperat pel bipartit.
Manipulació de la revolució Itàlia i Portugal estan liderant, d’alguna manera, una revolta contra l’austeritat de la Unió Europea.
Eco entre arquitectes Umberto Eco i la seva semiòtica van tenir molta influència sobre el món intel·lectual català de finals dels 60 i començament dels 70.


