Extraescolars Curs 2018–2019

ESTIMADES FAMÍLIES
Us comuniquem que l’AMPA de l’ IES Sant Andreu, juntament amb l’empresa Fora d’Hores realitzaran i gestionaran les activitats extraescolars per al curs 2018/19.
L’objectiu principal és aconseguir que el temps extra sigui més agradable per als alumnes alhora que gaudeixen d’un aprenentatge constructiu.

INSCRIPCIONS I BAIXES
LES CLASSES COMENCEN EL 01 D’OCTUBRE!!
Per inscriure als vostres fills/es s’ha d’omplir el full d’inscripció amb les dades de l’alumne i les preferències de les activitats escollides segons l’ annex i entregar-lo a secretaria, o bé a través de la pàgina web de Fora d’Hores: www.foradhores.net

El període d’inscripció és: del 12 de juny al 20 de setembre

Per donar-se de baixa durant el curs ho han de comunicar al coordinador abans del dia 25 de cada mes, per tal de no fer efectiu el cobrament del següent rebut.

NOTES D’INTERÈS
– La quota de les activitats serà fixa per a tots els mesos, inclosos els que tenen festa (Nadal, Setmana Santa…).
– Fora d’Hores cobrarà la quota de l’1 al 5 de cadames.
– En cas de devolució se li afegirà un cost de 4€ per rebut.
– L’alumne amb 2 mesos de rebuts pendents NO podrà continuar fent l’activitat fins que es liquidin les quotes.
– La normativa durant les extraescolars és la mateixa que la signada a la carta de compromís de
l’institut.

FORMES DE PAGAMENT
El pagament es farà mensualmenst.
Es pot triar entre les següents modali- tats:
– Per transferència o ingrés directe, en el compte de Fora d’Hores nº: LA CAIXA ES75-2100-0153-100200443818 posant el nom de l’alumne i l’activitat.
– Domiciliar el pagament omplint l’annex corresponent (els rebuts retornats es reenviaran incrementats en el cost per la seva devolució).

Les activitats esportives dels alumnes tenen dret a la subvenció económica de l’ajuntament, prèvia sol·licitut que s’haurà de tramitar al mes de setembre.

Aquí teniu el full dínscripció

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *