De l’Educació Física

Educació Física

El departament d’Educació Física a l’Institut Tiana centra els seus objectius en fomentar entre els nostres alumnes uns hàbits saludables respecte la cura del seu cos i de la seva salut, així com en la millora de la seva forma física.

Manel Arnau és graduat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport. Màster universitari en educació bilingüe (especialitat d’anglès com a llengua vehicular a l’aula). A l’Institut Tiana és professor d’Educació Física a 2n i 4t d’ESO, suport a Català i Castellà a 2n d’ESO i ADA.
Albert Gallego llicenciat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport. A l’Institut Tiana és professor d’Educació Física a 3r d’ESO, professor de català i castellà a PDC i d’Emprenedoria a 3r d’ESO.
Maria Soria és llicenciada en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport. Postgrau en Pedagogia Sistèmica per la UB. Apassionada pel món de l’activitat física i l’educació, i des de l’any 2005 intentant contagiar aquest entusiasme als alumnes de l’ESO. Actualment, és Coordinadora pedagògica de l’Institut Tiana, Tutora de 1r A, i imparteix classes d’Educació Física, Tècniques d’Estudi i Educació Emocional.