De l’Educació Física

Educació Física

El departament d’Educació Física a l’Institut Tiana centra els seus objectius en fomentar entre els nostres alumnes uns hàbits de vida saludables, per tal que incloguin l’activitat física en en el seu dia a dia i que la mantinguin al llarg de la seva vida. Així mateix es busca el desenvolupament de diferents valors que envolten l’activitat física i l’esport. Les sessions d’Educació Física suposen un laboratori d’emocions on es treballa el reconeixement i la posterior regulació d’aquestes.

Albert Gallego llicenciat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport. A l’Institut Tiana és professor d’Educació Física a 3r d’ESO, professor de català i castellà a PDC i d’Emprenedoria a 3r d’ESO.
Cristian Sesplugues
Maria Soria és llicenciada en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport. Postgrau en Pedagogia Sistèmica per la UB. Apassionada pel món de l’activitat física i l’educació, i des de l’any 2005 intentant contagiar aquest entusiasme als alumnes de l’ESO. Actualment, és Coordinadora pedagògica de l’Institut Tiana. Imparteix classes d’Educació Física, Tècniques d’Estudi, Educació Emocional i Arts Escèniques.