De l’Educació Física

Educació Física

El departament d’Educació Física a l’Institut Tiana centra els seus objectius en fomentar entre els nostres alumnes uns hàbits de vida saludables, per tal que incloguin l’activitat física en en el seu dia a dia i que la mantinguin al llarg de la seva vida. Així mateix es busca el desenvolupament de diferents valors que envolten l’activitat física i l’esport. Les sessions d’Educació Física suposen un laboratori d’emocions on es treballa el reconeixement i la posterior regulació d’aquestes.

Juan Francisco Bueno és graduat en ciències de l’activitat física i l’esport. Apassionat de l’activitat física, els esports i l’educació. A l’institut és professor d’educació física a 2n ESO i PDC.
Albert Gallego llicenciat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport. A l’Institut Tiana és Cap d’Estudis i professor d’Educació Física a 3r i 4t d’ESO.
Maria Soria és llicenciada en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport. Postgrau en Pedagogia Sistèmica per la UB. Apassionada pel món de l’activitat física i l’educació, i des de l’any 2005 intentant contagiar aquest entusiasme als alumnes de l’ESO. Actualment, és Coordinadora pedagògica de l’Institut Tiana. Imparteix classes d’Educació Física a 1r d’ESO i 1r de batxillerat.