Deures estiu 1r ESO

Aquesta és la proposta d’activitats com a deures d’estiu per a l’alumnat que ha finalitzat 1r d’ESO
Matèries
Tasques o Projectes
Professor/a
Accés a l’activitat
Llengua catalana i literatura
Aprenem llegint

S’han de llegir com a mínim un llibre dels disponibles a la plataforma Legiland a la seva elecció. Mentre es va fent la lectura s’han d’anar responent les preguntes que ofereix Legiland del llibre. Per accedir-hi al butlletí de notes tenen el seu usuari i contrasenya.

Carol Martín

Lengua castellana y literatura
Aprendemos leyendo

Han de leer, por lo menos, un libro de los que están disponibles en la plataforma Legiland, de su libre elección. A medida que van haciendo la lectura, han de ir respondiendo las preguntas que realiza la plataforma a través de un cuestionario. El usuario y la contraseña son los mismos que se facilitaron en el boletín de notas finales, con las observaciones de Lengua catalana y literatura

Araceli González

Llengua anglesa
Summer diary

Tots els alumnes han de fer obligatòriament  un diari d’estiu en un Power Point, seguint les instruccions que estan penjades al moodle de deures d’estiu 1er ESO.

A més a més, els alumnes que han assolit les competències de manera molt ajustada o no les hagin assolit, es recomana que facin el “Oxford Holidays English 1” de l’editorial Oxford.

Meritxell Blazquez Moodle

Matemàtiques

Repassa o amplia

Cal fer un repàs o bé ampliar continguts per començar el proper curs amb garanties d’èxit

Com?

Josep Gimeno

Ciències Socials

Per tots els alumnes Socials té una proposta diferenciada:

1 part: Obligatòria per a tothom, fer la lectura del següent llibre:

L’Odissea d’Homer .

De la qual haureu de fer un video donant la vostre opinió seguint les instruccions adjuntes per tal de crear un booktuber

2 part: és recomanable per tothom , degut a les circumstàncies atípiques del curs i per poder afrontar millor el 2n de l’ESO hem elaborat un dossier en el qual es repassa tot el temari donat a 1r.

Aquestes tasques, tant les obligatòries com les recomanables tindran un pes específic ( 10%) a la primera avaluació del proper curs.

Llegiu bé les instruccions per assegurar-vos que heu entès què cal fer i com.

Bon estiu!

Enric Azuaga

Dossier d’estiu

El dossier d’estiu és obligatori per aquells alumnes que no hagin superat la matèria i recomanable per als que tinguin un assoliment satisfactori

Pilar Grau

Educació Física
Gaudir fent educació física

Durant aquest estiu cal que triïs una activitat física, la realitzis seguint les pautes de Seguretat, omplis el Diari de Seguiment i  tot això sense oblidar-te de GAUDIR DE L’ACTIVITAT FÍSICA.

Cristian Sesplugues