Treballs de Recerca 2018

Treballs de Recerca 2018

par Utilisateur supprimé,
Nombre de réponses : 0

Divendres, 30 de novembre, a les 7 de la tarda i a la biblioteca Antoni Pladevall de Taradell, tindrà lloc una exposició pública del treballs de recerca seleccionats que van realitzar els nostres alumnes de 2n de Batxillerat.

Breu informació dels treballs:

1-La fàbrica El Tint: una història i un projecte de Berta Pladevall Gelonch

SINOPSI: El meu treball de recerca consisteix en una recerca d'informació de la història de l'antiga fàbrica tèxtil El Tint, situada al meu poble, Taradell; així com, l'elaboració d'un projecte museístic per tal de donar un reaprofitament a l'espai i conservar-ne la història, basant-me en els processos museístics de dos museus de la comarca d'Osona.

Nom tutor: Antònia Incógnito


2-Projecte: Smart City de Meritxell Font Monteys

SINOPSI: El treball consta d'una part on es defineix què és una Smart city i quins objectius té; una segona on s'analitzen els objectius en comparació a Taradell; i una tercera on s'exposa el disseny de tres dispositius per tal d'acostar Taradell a una Smart city.

Nom tutor: Gabriela Venhudova i Marc Roca


3-L’educació primària en la vila de Taradell. Comparativa entre l’època franquista i l’actual de Júlia Jacho Pladevall

SINOPSI: El meu treball de recerca consisteix en una recerca sobre l’educació a Primària, més concretament a Taradell. Per començar he fet un recull de la història i l'evolució de cada una de les tres escoles de Taradell; després, he fet entrevistes a exalumnes i professors, tant de l’època franquista com de l’actual, per extreure conclusions sobre com el context social i polític influeixen en l'educació.

Nom tutor: Just Gatius


4-Els edificis consum d’energia zero d'Aina Alcubierre Sellés

SINOPSI: El treball és un estudi sobre els edificis consum d’energia zero, edificis que intenten aconseguir el mínim consum d’energia aplicant tècniques de disseny passiu i actiu, i fonts d'energia renovable. Com a part pràctica inclou el projecte d'un edifici consum zero, al Càmping La Vall de Taradell.

Nom tutor: Gabriela Venhudova i Marc Roca