Fòrum notícies

Nova web de l'Institut Taradell
    par Lola Morell, vendredi 15 mars 2019, 12:11

Us convidem a tothom a visitar i seguir-nos des de la nova web de l'institut! Aquí teniu l'enllaç:

nova web Institut Taradell

Jornada de portes obertes. Dissabte 23 de març
    par Lola Morell, lundi 11 mars 2019, 11:25

portes obertes

Avatar Lola Morell
    L’alumnat de ciències aplicades de 4t participa en l’exposició dels Tonis sobre el món del cavall
    par Lola Morell, vendredi 11 janvier 2019, 12:39

L’alumnat de ciències aplicades de 4t ha participat en l’exposició dels Tonis que s'inaugura aquest dissabte al Centre Cultural Can Costa. Al llarg del mes de desembre han fet entrevistes a diverses persones vinculades al món del cavall i dels Tonis per poder copsar quins valors ens aporta la convivència amb aquests animals. També hem visitat l’Alzinar de la Roca on ens han explicat tots els tipus de carros i de guarniments. Esperem que visiteu l’exposició i que us agradi!

alumnat en exposició dels Tonis   alumnat en exposició dels Tonis 01

Bon appétit!
    par Lola Morell, mercredi 19 décembre 2018, 13:52

Les élèves de 4t d’eso ont travaillé le vocabulaire de la cuisine et le nom des ingrédients et ils ont aussi pratiqué! Ils vous souhaitent un joyeux Noël!

4t francés 4t francés 02

Editat per Jordi Codinachs Riera

Avatar Lola Morell
    Parlem de la Responsabilitat Social Empresarial (RSE)
    par Lola Morell, mercredi 21 novembre 2018, 13:33

El passat dilluns 19 de novembre, l'alumnat que fa la matèria d’economia va assistir a l’Aula Magna de la UVic-UCC a la xerrada del Sr. Josep Maria Canyelles, expert en Responsabilitat Social d’Empreses i Organitzacions.
    L'alumnat va poder escoltar l’autor del llibre Amb valor afegit. Empreses micro, petites i mitjanes compromeses amb la societat, que havien treballat a classe. Amb un llenguatge molt planer i entenedor, l’autor va explicar els cas de 3 PIMES; la Fageda, Cafès Novell i KH Lloreda i de 2 microempreses; una botiga de llaminadures de Mataró i Taxis Igualada, que porten a terme bones pràctiques d’RSE en diferents sectors d’impacte, com ara l’econòmic, el laboral, l’ambiental, el social o el de bon govern.
    Ens va quedar palès que l’RSE és un compromís ètic i voluntari que practiquen moltes empreses, i que créixer com a persona és adquirir-ne consciència.
    Segur que tots els hi vam assistir, en vam sortir una mica més grans.

alumnat assistent a xerrada d'economia

Comunicat: notes 1r trimestre
    par Lola Morell, mercredi 19 décembre 2018, 13:29

El butlletí de les notes del 1r trimestre serà lliurat a l'alumnat aquest divendres 21 de desembre.

Avatar Teresa Fernández
    botlletí de desembre
    par Teresa Fernández, mardi 18 décembre 2018, 11:02

Us convidem a llegir el butlletí núm 52 d'aquest desembre 2018.

Promoció de Centre

Avatar Cristina Guergué
    Treballs de Recerca 2018
    par Cristina Guergué, lundi 26 novembre 2018, 13:41

Divendres, 30 de novembre, a les 7 de la tarda i a la biblioteca Antoni Pladevall de Taradell, tindrà lloc una exposició pública del treballs de recerca seleccionats que van realitzar els nostres alumnes de 2n de Batxillerat.

Breu informació dels treballs:

1-La fàbrica El Tint: una història i un...

Lire le reste de la discussion
    (324 mots)
    Avatar Lola Morell
    Evitem el embolcalls d'un sol ús!
    par Lola Morell, vendredi 23 novembre 2018, 12:52

L'alumnat de 4t de ciències aplicades realitza una campanya que té per objectiu evitar els embolcalls d’un sol ús, promocionant l’ús del boc’n roll o d’altres envasos. També voldríem que la brossa es llancés a la fracció correcta per a que no es barregi matèria orgànica amb envasos reciclables.

Vídeo Et desafio