Concurs Instagram, La millor foto de la Setmana Cultural

Durant la setmana cultural l’alumnat del centre va poder participar al concurs d’ Instagram ‘Les millors fotos de la setmana cultural. Per aquest motiu vam crear un compte d’Instagram de l’Institut perquè l’alumnat hi  pugués participar i mostrar la seva creativitat.

El concurs fotogràfic  consistia a publicar fotografies  sobre  les diferents activitats programades per la setmana cultural 2018.

Hi van participar un total de 29 fotografies. Un cop seleccionades les 10  amb més ‘m’agrada que van participat al concurs, el jurat s’ha reunit per escollir les 3 premiades.

S’ ha valorat,per una banda, que la fotografia reflectís l’activitat i l’ambient de la setmana cultural així com la qualitat de la foto.

1r premi: Mar Sancho Pla de 2n d’ESO

Captura2

2n  premi: Alejandra Antequera de 4t d’ESO

Captura3

3r premi: Mar Sancho Pla 2n d’ESO

Captura1

Enhorabona a les guanyadores!!!!