Bryan Fernández, finalista als Jocs Florals Escolars de Catalunya

El passat dissabte 16 de juny, el nostre alumne Bryan Fernández va participar, com a finalista, en el V certamen dels Jocs Florals de Catalunya, en la categoria E. Aquest any han participat uns 70.000 alumnes de 2.500 escoles i instituts.

Per segona vegada, Bryan va poder compartir, amb companys i companyes d’arreu, el goig d’ésser un dels escollits obtenint el reconeixement pel seu bon treball en la seva incipient vocació literària. L’acte va ser solemne i bonic, presidit pel Conseller d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, el Sr Josep Bargalló.