Convocatòria vaga d’alumnes

Benvolgudes i benvolguts,

Els representants dels alumnes, ens han comunicat que el dimecres 16, dijous 17 i divendres 18 d’octubre, s’adheriran a la vaga convocada pel Sindicat d’estudiants SEPC.

Tal com preveu la normativa, s’ha autoritzat la vaga als alumnes de 3r, 4t d’ESO i 1r, 2n de batxillerat.

D’altra banda, organitzacions sindicals, com ja sabreu, han convocat una jornada de vaga general aquest divendres dia 18 d’octubre,.

És per aquest motiu que ens adrecem a vosaltres per informar-vos de les vagues previstes i dir-vos que hi haurà garantits els serveis mínims, però atès que no sabem quina part del professorat prendrà la decisió de seguir la convocatòria, el centre romandrà obert, però no us podem assegurar que es puguin desenvolupar les classes amb normalitat.

L’Equip Directiu