Una aquarel·la dels elements icònics de la ciutat és la imatge del cartell de la 63a edició de Girona, Temps de Flors

L’autora del disseny és l’estudiant de l’Institut Santiago Sobrequés Montse Serrano.

La Catedral, la basílica de Sant Feliu, les cases de l’Onyar, el pont de les Peixateries Velles i el pont de Pedra pintats amb aquarel·la són els protagonistes del cartell de la 63a edició de Girona, Temps de Flors, que tindrà lloc del 12 al 20 de maig. L’autora del disseny és l’alumna de l’Institut Santiago Sobrequés Montse Serrano.

La tinenta d’alcaldia i regidora de Promoció Econòmica, Desenvolupament Local i Turisme de l’Ajuntament de Girona, Glòria Plana Yanes, ha presidit aquest matí l’acte de descoberta del cartell de l’edició d’enguany al mateix institut. “Sou el futur de la ciutat i el fet que us impliqueu en el Temps de Flors significa que també us impliqueu en la ciutat i garanteix d’alguna forma el relleu generacional de l’esdeveniment”, ha ressaltat la regidora, que ha convidat l’alumnat a participar en els projectes de l’exposició de flors. La tinenta d’alcaldia ha agraït la presència a l’acte i el seu paper en el Temps de Flors a la representant de l’Associació Amics de les Flors, Montse Galí, i a la representant de l’Associació Amics de la Girona Antiga, Rosa Labayen.

Aquest és el novè any que l’Ajuntament de Girona i l’Institut Santiago Sobrequés col·laboren per escollir el cartell que representarà l’exposició floral a través de les propostes de l’alumnat de segon curs de batxillerat artístic del centre. El director de l’Institut Santiago Sobrequés, i responsable també dels projectes de Girona, Temps de Flors, Joan Cumeras, ha agraït un cop més l’aposta de l’Ajuntament amb el centre.

L’autora del cartell d’aquest any, Montse Serrano, ha explicat que ha volgut representar “l’essència de Girona, d’una forma simple, amb els colors més representatius tant de les cases de l’Onyar com dels ponts”. El cartell incorpora també una flor al rosetó de la façana de la Catedral

Font: web www.gironatempsdeflors.cat