Sortida dels alumnes de 2n de batxillerat a La Jonquera i Argelers

L’alumnat de segon de batxillerat ha commemorat el 81è aniversari de l’exili republicà amb una visita al Museu Memorial de l’Exili de la Jonquera (MUME) i al centre d’interpretació i Camp de concentració d’Argelers (França), on hi anaren a parar milers d’homes i dones que fugien de la repressió de les tropes feixistes de Franco, el febrer del 1939. L’alumnat va fer un minut de silenci i una ofrena floral per honorar a totes les persones que varen lluitar per la República espanyola i que, molt d’ells, varen continuar lluitant, com a guerrillers, contra les tropes nazis i, després del 1945, contra el feixista Franco.