ENTREGA OFICIAL DE L’INFORME “L’ACCESSIBILITAT DELS ITINERARIS SEGURS PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT MOTRIU I VISUAL” A L’AJUNTAMENT DE SALT.

El passat 14 de setembre es va fer entrega a l’Ajuntament de Salt de l’informe elaborat dins el marc del projecte de servei comunitari “Fent un SALT cap als CARRERS INCLUSIUS: -Accessibilitat als itineraris segurs-”. L’informe realitzat per l’alumnat de 3r d’ESO, del curs 2020-21, exposa les barreres arquitectòniques i les bones pràxis existents en els itineraris segurs, recorreguts que uneixen els diferents centres escolars del municipi.

Per més informació cliqueu a l’enllaç