TREBALL DE RECERCA DE 4T D’ESO

I DESPRÉS DE L’ESO, QUÈ?

La setmana del 19 al 23 de març l’alumnat de 4t d’ESO va realitzar el Treball de Recerca I després de l’ESO, què? amb el que va investigar sobre les possibilitats que se’ls obren un cop finalitzin l’etapa d’educació secundària obligatòria.

Van visitar l’EMO on van fer tallers  de simulació de recerca de feina i van rebre la visita de professorat de diferents instituts: Ins Salvador Espriu, Ins Vallvera i Ins Narcís Xifra que els van informar sobre els estudis de batxillerat i els cicles formatius que ofereixen en els seus centres. Van rebre també la visita d’una professora del PFI d’instal·lacions que ofereix el nostre centre, així com la visita de sis exalumnes del nostre institut que van explicar la seva experiència un cop acabada l’ESO.

Amb tota aquesta informació i l’obtinguda durant la seva recerca, els alumnes van poder dissenyar tres futurs possibles itineraris de formació.

VISITA EMO

XERRADES EXALUMNES I INSTITUTS