PROJECTE FEM DE GUIES

El passat 21 i 22 de maig de 2018, l’alumnat de primer d’ESO va culminar el seu projecte “Fem de guies” que van estar preparant durant tota la setmana anterior. Alumnes de tercer de primària de l’escola El Pla van poder gaudir d’una sortida per les Deveses de Salt amb el guiatge dels alumnes de primer d’ESO. Aquests els van fer conèixer l’entorn natural i els van explicar el tipus de plantes i animals que poden trobar per les Deveses. Finalment van ser obsequiats amb un memory d’aquests animals, confeccionat pels propis alumnes, perquè puguin aprendre a identificar-los en català, castellà i anglès. L’itinerari va ser un èxit!! I tant l’alumnat de primària com de secundària van aprendre conjuntament a respectar l’entorn natural de Salt.

Durant la setmana del projecte, l’alumnat de primer d’ESO també va elaborar un informe de les mancances detectades a les Deveses i amb propostes de millora d’aquest espai. Aquest informe s’enviarà a l’Ajuntament de Salt perquè el puguin tenir en compte en les seves properes actuacions.