PROJECTE “EL GRAN RECAPTE”

Aquest final de novembre, els alumnes de 3r d’ESO hem estat treballant què és una alimentació saludable i hem pres consciència del malbaratament d’aliments que hi ha en la societat a la vegada que hi ha persones que no tenen les necessitats alimentàries cobertes.

Per això hem col·laborat amb el Gran Recapte d’Aliments realitzant diverses activitats:

• recollida d’aliments a l’institut i a les escoles El Pla, Les Deveses, El Santaló i l’escola PIA.
  • participació com a voluntaris en els supermercats Caprabo i Mercadona el dia del Gran Recapte
  • participació en el concurs “El menjar no es llença” amb la realització de quatre vídeos donant idees per aprofitar els aliments.