SESSIÓ DE CONTES A LES FLANDES

El dia 19 de febrer els alumnes de 2n d’ESO van anar a fer una activitat a l’Escola de Primària de les Flandes. Van representar una sèrie de contes que ells mateixos havien creat, des de la matèria d’Escriure. Van anar adreçats als alumnes de P5, primer i segon. Va ser una oportunitat per tenir un projecte comú escola-institut, i per fer una activitat amb l’execució d’un objectiu real. Els nostres alumnes van acabar encantats i els petitons i petitones de les Flandes molt contents per la visita rebuda.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *