Informació tancament institut

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del… Llegeix més»

AFECTACIONS ACTIVITATS 4t ESO

Seguint les directrius del Departament d’Educació del 10 de març, en referència al coronavirus, el nostre institut no participarà en les activitats previstes pels alumnes de 4t d’ESO, els dies 12 de març a Masquefa (Fira Futur) i el 13 de març a Igualada (Fira… Llegeix més»

SESSIÓ DE CONTES A LES FLANDES

El dia 19 de febrer els alumnes de 2n d’ESO van anar a fer una activitat a l’Escola de Primària de les Flandes. Van representar una sèrie de contes que ells mateixos havien creat, des de la matèria d’Escriure. Van anar adreçats als alumnes de P5, primer i segon. Va ser una oportunitat per tenir un projecte comú escola-institut, i per fer una activitat amb l’execució d’un objectiu real. Els nostres alumnes van acabar encantats i els petitons i petitones de les Flandes molt contents per la visita rebuda.

SORTIDA FUNDACIÓ ALÍCIA 2n ESO 4 de FEBRER de 2020

El dia 4 de febrer els alumnes de 2n d’ESO del nostre centre van anar a visitar la Fundació Alícia, al Món Sant Benet.

Van realitzar tallers de cuina, on els van explicar la importància de tenir una bona alimentació, entrant en el detall de què vol dir tenir una bona alimentació. Van parlar dels productes de proximitat, de les correctes combinacions d’aliments, les mesures de seguretat,… i finalment van acabar ells fent de cuiners i cuineres d’unes receptes de cuina espectaculars.

A més del taller gastronòmic, van fer una visita guiada pel Monestir de Sant Benet, fundat l’any 960 i conservat fins l’actualitat. Entre els espais visitats en destaquem el seu claustre i el celler.