TEATRE MUSICAL MAMMA MIA 3r d’ESO DIVENDRES 14 DE JUNY

Ja tenim a prop el teatre musical de Mamma Mia. Es realitzarà el proper divendres 14 de juny a les 19 hores al teatre Foment de Piera. Ja es poden adquirir les entrades. Aquestes es poden obtenir mitjançant els propis alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Salvador Claramunt o el dia de la funció a la taquilla del teatre. Us hi esperem!!!

PROVES EXTRAORDINÀRIES DE JUNY

Aquest curs la Generalitat de Catalunya ha fixat una única convocatòria de recuperació del curs 2018-19, al mes de juny. Per tant, la convocatòria de setembre no existirà. Aquest fet fa que els alumnes només tinguin una oportunitat per recuperar les matèries suspeses del curs… Llegeix més»

Els alumnes de 4t d’ESO de viatge a Berlin

Des del passat diumenge dia 19 de maig i fins el dia 23, els alumnes de 4t d’ESO del nostre centre estan realitzant el viatge de final de secundària, a la ciutat de Berlin. Aprofitant que alguns dels alumnes realitzen classes d’alemany des de 3r d’ESO, s’ha pensat aquesta destinació per poder posar en pràctica els seus coneixements i per veure de més a prop la cultura que darrera dels llibres havien estan observant. Us esperem!!!

VIII English Day Anoia

Durant el mes de març, els alumnes de 2n d’ESO de l’assignatura de llengua anglesa, van participar al VIII English Day Anoia, tal com ho van fer altres centres de primària i de secundària de l’Anoia. Van treballar la festa de Saint Patrick‘s day, cultura irlandesa i un Kahoot. També van realitzar un vídeo que podeu veure seguidament.

SETMANA DE LES ARTS

La setmana del 18 al 22 de febrer hem celebrat la setmana de les arts.

Els/les alumnes dels quatre cursos de secundària han realitzat diferents activitats i projectes de caire artístic. El fil conductor d’aquest curs ha estat el cinema, i cada nivell ha treballat un gènere en concret. Els alumnes de primer han treballat el cinema d’aventures, els de segon han treballat la comèdia, els de tercer el cinema musical i els de quart el cinema de terror.

Entre tots hem aprofitat per engalanar els passadissos del nostre centre, i ha quedat “de pel·lícula”.

TEATRE MUSICAL MAMMA MIA 3r ESO

Aquest curs, els alumnes de 3r de l’ESO estan preparant el musical Mamma mia, una de les activitats recaptatòries per al futur viatge de fi de curs que realitzaran al finalitzar 4t.

Aquesta és una activitat que es porta a terme durant les tres setmanes temàtiques programades durant el curs lectiu (setmana de les ciències, setmana de les arts i setmana de les lletres). Tal com el lector pot imaginar, no és gens fàcil coordinar un espectacle d’aquestes dimensions, en el qual participen un total de 61 alumnes. Per això, s’han creat equips amb diferents funcions: actors, coreografia, vestuari, maquillatge i perruqueria, decorat i atrezzo, logística i coordinació. D’aquesta manera, els alumnes treballen, des de diferents perspectives, la creació d’un espectacle teatral, i desenvolupen capacitats com ara la cooperació i el treball en equip, les quals són fonamentals quan es pretén realitzar projectes de grans magnituds.

Mamma mia és una obra juvenil, amb un argument atractiu i proper als alumnes. L’amor, la família i l’amistat són valors que es posen de manifest i que serveixen d’excusa perquè tots, alumnes i espectadors, puguem gaudir de les millors cançons del conegut grup suec ABBA.

Us animem a que ens acompanyin el 14 de juny en aquesta representació. Tan sols els demanem una cosa: vinguin amb ganes de passar-ho bé, de cantar i ballar amb nosaltres.

ESCRIVIM I IL·LUSTREM EL NOSTRE PROPI CONTE

Els alumnes de 2n de l’institut Salvador Claramunt de Piera, durant aquest segon trimestre i dins de la matèria optativa Escriure, estem creant històries infantils amb l’objectiu final de representar-les a l’escola Les Flandes. Escrivim i il·lustrem els nostres contes amb diferents missatges de valors.

En primer lloc hem començat pensant diferents idees.

Ara, després de triar-les, estem redactant tota la història i també la il·lustrem amb dibuixos propis.  Mentre alguns alumnes escriuen la narració, d’altres la dibuixen. Les històries han de ser infantils.

També ens hem  plantejat com fer-ho perquè quedi bonic i realista ja que a l’hora de representar-les a Les Flandes han de quadrar els decorats, la roba, el maquillatge, etc…

En conclusió, la finalitat és aconseguir una bona narració infantil amb il·lustracions fetes a mà i representar-les a Les Flandes mentre passem una bona estona tots junts.

Laia Picart Llopart i Lucía Buñón Palomino – Alumnes de 2nB