Premi escoles verdes al treball en xarxa per 8 instituts de la selva

CLICA LA IMATGE PER VEURE EL VIDEO

El dissabte 1 de desembre els instituts Montsoriu d’Arbúcies, Busquets i Punset de Sant Hilari Sacalm, Santa Coloma de Farners, Vidreres, Vescomtat de Cabrera d’Hostalric, Rocagrossa de Lloret de Mar, Sils i El Bruc de Riells Viabrea van rebre el premi Escoles Verdes de la Generalitat de Catalunya en la modalitat de treball en xarxa. El premi reconeix l’activitat de la Transelva 2016 i 2017, ruta a peu per La Selva que fan alumnes del Comitè ambiental i professors i les trobades comarcals d’anys anteriors des de l’any 2008.

Si voleu veure el projecte premiat: http://institutsverdsselva.blogspot.com/