Jornada de cohesió pels alumnes de 1r d’ESO organitzada pels alumnes d’EAS

El darrer dijous 3 d’octubre els alumnes de 1r d’EAS vam organitzar una sessió de cohesió pels nens de 1r d’ESO del Rocagrossa. Al llarg de 4 sessions de classe, vam aconseguir organitzar-ho tot per gaudir de la jornada de la millor manera possible. Vam portar als alumnes al camp de futbol del Molí i vam començar a fer grups per dirigir-los cap a les estacions on es feien els jocs. Durant la sessió, vam observar que els nens estaven receptius i amb moltes ganes de col·laborar amb les dinàmiques. En alguns casos, ens van sorgir imprevistos i els vam poder solucionar de manera que tot seguís el seu ritme com havíem calculat. En acabar la sessió, vam fer fotos dels grups amb els nens i vam fer un ball amb coreografia en el qual els nens van poder ballar i seguir les nostres indicacions. Ras i curt, la jornada de cohesió ens va sortir d’allò més bé i tant els petits del centre com nosaltres vam passar molt bona estona a través del qual a tots ens apassiona, l’exercici físic.

Text i foto a càrrec Luca Savelkoul