PREINSCRIPCIÓ CURS 2020/2021

EL NOSTRE CENTRE

FAMÍLIES DEL CENTRE

ESO: Heu rebut la petició de confirmació per DINANTIA. Només heu de seguir les instruccions que us arriben i us enviarem un correu de confirmació.
BATXILLERAT: Heu rebut formulari de tria d’optatives. Més endavant ja fareu la matrícula.

FAMÍLIES NOVES

ESO (del 13 al 22 de maig)

BATXILLERAT (del 27 de maig al 3 de juny)

CICLES FORMATIUS

CFGM Gestió Administrativa (del 2 al 8 de juny)

La preinscripció es realitzarà de forma telemàtica. El correu per enviar la documentació necessària és secretaria@insrdt.cat (a l’assumpte poseu el nom de l’alumne/a i curs que farà). Si per circumstàncies excepcionals no podeu realitzar la sol·licitud de forma telemàtica, truqueu-nos al telèfon 620 582 756 (de 9h a 14h) i us ajudarem.

CFGS Administració i Finances (del 10 al 17 de juny)

PFI PROGRAMES DE FORMACIÓ I INSERCIÓ (del 25 de maig al 5 de juny)

PTT Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic
PTT Auxiliar en muntatge d’instal·lacions elèctriques, d’aigua i gas