TANCADA LA PREINSCRIPCIÓ DE L’ESO PER AL CURS 2020-2021

PREINSCRIPCIÓ PER A ALUMNAT DE L’ESO PER AL CURS 2020-2021 NOMÉS PER A ALUMNAT NOU AL CENTRE.

HA QUEDAT TANCADA AVUI DIA 22 DE MAIG.

(SI JA SOU DEL CENTRE EL QUE US INTERESSA ÉS EL PROCÉS DE CONFIRMACIÓ DE MATRÍCULA QUE PODEU VEURE AQUÍ)

Benvolgudes famílies,
Us indiquem a continuació les instruccions i les informacions més importants per tal que el procés de preinscripció es pugui portar a terme en aquestes dates, tot i la situació actual.

La preinscripció es durà a terme:

1) Del 13 de maig al 22 de maig, ambdós inclosos. Del 19 de maig al 22 de maig el centre estarà obert entre les 9.00 i les 13.30 h per si és imprescindible fer la preinscripció presencial (és a dir, només casos excepcionals i amb cita prèvia, teniu l’enllaç al punt 3).

2) La preinscripció s’ha de fer per via telemàtica entrant a la web:

3) Només en casos excepcionals es podrà anar al centre però sempre mitjançant cita prèvia. Podeu reservar-la aquí:
https://book.timify.com/services?accountId=5eb3ceed6d90591d5b9a9751&hideClose Button=true

4) Per atendre reclamacions o dubtes urgents, us podreu adreçar per email al correu a8045306@xtec.cat, o bé al telèfon de contacte  601639286 (o com a alternativa, podeu enviar mail a nrosique.pas04@insramoncasas.cat )

A continuació un document amb tota aquesta informació més completa i ampliada:
1.INFORMACIO FAMILIES

Podeu descarregar la sol·licitud oficial aquí:
2.Sol·licitud ESO

La oferta de places  la podeu trobar aquí:
mapa_escolar_de _Catalunya

El calendari de tot el procès de preinscripció i matrícula el podeu consultar aquí:
CALENDARI PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2020-2021

Com podeu veure al calendari, la matrícula es durà a terme del 13 al 17 de juliol de 2020. Malgrat això ja podeu fer-nos arribar la documentació de matrícula. Podeu consultar el procés i la documentació de matrícula AQUÍ.

Restem a la vostra disposició per al que necessiteu.

Atentament,M. Àngels Alié Capdevila
Directora Institut Ramon Casas i Carbó