MATRÍCULA DE L’ALUMNAT DE L’ESO NOU AL CENTRE

DOCUMENTACIÓ DEL PROCÉS DE MATRÍCULA DE L’ALUMNAT DE L’ESO NOU AL CENTRE.

HI HA DOCUMENTS INFORMATIUS (EL 1 I EL 2) I D’ALTRES DOCUMENTS QUE S’HAN DE DESCARREGAR, EMPLENAR, SIGNAR I TORNAR A ENVIAR PER CORREU PER TAL DE FORMALITZAR LA MATRÍCULA DE L’ESO,  NOMÉS PER ALUMNAT NOU CENTRE.

Benvolgudes famílies,
El procés de matrícula d’enguany es durà a terme del 13 al 17 de juliol de 2020. Malgrat això, us  facilitem amb temps la documentació necessària per tal de portar a terme la matrícula. La data límit per tornar els documents emplenats és el 5 de juny de 2020.

En primer lloc, us indiquem les instruccions del procés complet i la informació de l’AMPA. Son d’obligada lectura per tal de portar a terme la matrícula correctament.

1) Informació a les famílies del procés de matrícula (alumnat nou al centre):
INFORMACIO_NOUS_MATRÍCULA

2) Informació de l’AMPA:
AMPA_2020-2021

A continuació us pengem els documents que SI heu de descàrregar, emplenar i signar. Aquests documents hauran de ser retornats per correu abans del dia 5 de juny de 2020 a les adreces indicades en el document de l’apartat 1 (que són les mateixes que les del procés de preinscripció).

3) Full d’autorització de sortides locals
Full autorització sortides_20-21

4) Full autorització drets d’imatge
Full autorització imatge

5) Carta pagament quota  (emplenar i signar però no pagueu encara, ja ho fareu quan tingueu la plaça assignada)
Carta pagament material

6) Full de dades de l’alumnat IRCC
Full_dades_alumnat_IRCC

7) Carta de compromís educatiu
Carta de compromís educatiu

Si teniu dubtes, reclamacions o problemes amb l’enviament dels correus, si us plau contacteu al telèfon 601639286.

Restem a la vostra disposició per al que necessiteu.

Atentament,M. Àngels Alié Capdevila
Directora Institut Ramon Casas i Carbó