XERRADA “FEM MEMÒRIA”

El dimecres dia 29 de gener els alumnes de 4t d’Eso, 1r i 2n de Batxillerat van assistir a la xerrada del Sr. Andreu Suriol, membre de l’Amical de Mauthausen.
Aquest acte tancava l’exposició FEM MEMÒRIA que vam poder visita entre el 27 de gener i… Llegeix més»

SORTIDA AL MERCAT

Aprofitant que a la nostra vila els dimecres és mercat, hem fet una sortida amb els nois i noies de l’aula d’acollida. Hem pogut  conèixer  els diferents tipus de parades que hi ha, les fruites i verdures que s’hi venen , hem aprofitat per parlar… Llegeix més»