ELS IMPOSTOS I TU

Avui 29 de gener de 2019 s’ha impartit el 4t taller del cicle d’EDUCACIÓ FINANCERA A LES ESCOLES DE CATALUNYA (EFEC).

Aquest taller aprofundeix en els impostos, per què es paguen, quines tipologies tenen i quin perjudici té el fet de no pagar-los.

OBJECTIUS D’APRENENTATGE
Entendre la importància… Llegeix més»

INVERSIÓ INTEL·LIGENT

Aquest taller destaca la importància de saber diferenciar entre l’estalvi, la inversió i les diferents alternatives. Existeixen diferents productes d’inversió que ofereixen múltiples opcions de risc i rendibilitat, però no n’hi ha prou amb conèixer els productes, abans d’invertir és necessari conèixer-nos bé per a… Llegeix més»

ADMINISTRANT ELS TEUS DINERS

El passat 4 de desembre, el grup “l’Educació Financera a les escoles de Catalunya” va fer un taller titulat ”Administrant els teus diners” als alumnes de 4t d’eso.

En aquest taller, els alumnes van aprendre els principis bàsics per fer un pressupost, incloent-hi diverses maneres de planificar i controlar la despesa personal. Segons el seu parer el taller va resultar de molta utilitat i actualitat.

Clicar aquí per veure més imatges

LA MARATÓ DIU MOLT DE TU

Els alumnes de 3r de l’Institut de Ponts participen en la marató de TV3 que, aquest any, està dedicada a la investigació contra el càncer.
La fundació “La Marató” va impartir una conferència a l’alumnat sobre aquesta malaltia i com es pot prevenir, així com la necessitat de recerca i els reptes de la investigació.
Per a col.laborar, els alumnes han organitzat un esmorzar solidari en què participaran totes les persones de l’institut. Així mateix, els alumnes també participen en el concurs “Pinta la Marató” amb un cartell que exposaran el mateix dia de l’esmorzar.