Sant Jordi 2019

Com cada any, s’ha celebrat la Diada de Sant Jordi a l’institut amb l’entrega de premis del Concurs Literari Sant Jordi en diferents llengües (català, castellà, anglès, francès i alemany) i les actuacions musicals a càrrec del propi alumnat d’ESO i de Batxillerat. La participació literària per part de l’alumnat ha estat nombrosa en els respectius nivells acadèmics.

Els alumnes guanyadors del concurs han estat els següents: Sant Jordi 2019 Guanyadors

Aquí podeu veure alguns moments de l’acte literari i musical que va tenir lloc a l’Institut durant tot el matí de Sant Jordi. Felicitem a tots els alumnes guanyadors del Concurs literari, agraïm la participació de tots els alumnes que han presentat els seus treballs literaris al mateix, així com també felicitem a l’alumnat que ha actuat en la part musical de la celebració d’aquesta Diada al nostre Institut.