Associació esportiva

L’Associació Esportiva Escolar de l’IPM promou l’activitat esportiva de l’alumnat durant el curs escolarAquest projecte té com objectiu que es pugui gaudir de la pràctica esportiva tot fomentant la companyonia i el respecte cap els altres, mitjançant entrenaments, partits amistosos i competicions.

Les activitats s’orienten a tot l’alumnat que estudia en horari intensiu de matins, però també es pot obrir a pares i mares. Durant el curs s’ofereixen activitats dos dies a la setmana, amb la possibilitat de competir el dissabtes pel matí. El preu per inscriure’s-hi és de 35 euros mensuals (30 per als germans). Per obtenir més informació es pot escriure al correu del centre o parlar amb el professor d’educació física Ramon Pradas.

Cada inici de curs obrim un termini per tal que els interessats s’inscriguin als esports proposats per ells mateixos. En general, s’ofereixen els esports de pilota voleibol, futbol sala i bàsquet.

Full d’inscripció

Àlbum de fotos