Premi de Recerca Jove 2017

El dia 22 de desembre L’IPM va rebre el PREMI DE RECERCA JOVE 2017 pel foment de l’esperit científic del jovent. Aquest premi el reben aquells instituts que es destaquen en l’esforç de potenciar les inquietuds científiques així com la recerca entre l’alumnat, l’estimulació de la creativitat i la resolució de dificultats.

Felicitats a tots els que fan possible aquests premis, tan el professorat com a tutors i seguidors dels treballs com els mateixos protagonistes, els ALUMNES que amb el seu esforç i dedicació aconsegueixen mantenir l’esperit investigador del nostre centre en tan bon lloc.

Moltes felicitats a tots!