IFE Auxiliar en Cura d’Animals i Espais Verds

La ubicació d’aquests estudis és a l’equipament de Can Dori, c. Londres s/n. Urbanització Califòrnia (Canyelles).

Per a gestions de Secretaria cal adreçar-se a la seu central de l’institut, al C/ Verge de Montserrat, 1 (Canyelles).

El curs 2020-21 vam posar en marxa l’itinerari Formatiu Específic (IFE) del perfil d’auxiliar en cura d’animals i espais verds (ACAEV).

Amb una durada 3.360 hores distribuïdes en 4 cursos acadèmics, l’IFE és un ensenyament professional adreçat a alumnes d’entre 16 i 20 anys amb necessitats educatives especials associades a una discapacitat intel·lectual lleu o moderada i que no es troben en disposició de seguir la formació professional ordinària. S’estructuren en mòduls professionals comuns i mòduls professionals específics.

L’objectiu és incrementar l’autonomia personal i fer que assoleixin les competències professionals necessàries per a la transició a la vida adulta i que per mitjà del treball, aconsegueixin la plena inclusió social.

Poden cursar-lo tant els alumnes que hagin obtingut el títol de graduat en ESO com els que no.

Guia IFE Cura d’animals del Departament d’Educació >> cliqueu a l’enllaç

Blog dels alumnes IFE Pla del Bosc: per conèixer els projectes i activitats de la mà dels alumnes del curs 2020-21 i 2021-22 (cliqueu als enllaços).

També podeu seguir les activitats de l’IFE a l’Instagram!   >>   @ifepladelbosc