Jornada de Portes Obertes ESO a l’Institut

L’Institut Pla del Bosc va organitzar la JORNADA DE PORTES OBERTES ESO el passat dijous 11 de març per tal de presentar l’Institut i donar a conèixer les característiques pròpies dels estudis d’ESO.

Si no vau poder assistir a l’acte de presentació podreu accedir als principals continguts de la reunió mitjançant aquest enllaç. Per a qualsevol altre dubte contacteu amb l’institut.

A continuació podeu veure també el vídeo que l’alumnat de Quart d’ESO ha preparat per informar als futurs/es alumnes del centre i donar-los la benvinguda:

Per què estudiar al Pla del Bosc?

No us el perdeu!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *