Projecte brúixola

Ja fa uns anys que l’institut participa en aquest projecte Brúixola.

Sou estudiants de batxillerat i encara no teniu clar què voleu estudiar?

Com a estudiants de Batxillerat interessats en continuar la formació acadèmica a una universitat, podreu tenir un contacte de primera mà amb l’entorn universitari.

‘Brúixola’ és un Projecte de tutories entre iguals en l’etapa de transició de Batxillerat a la UAB. Es tracta d’una activitat d’assessorament de l’alumnat de batxillerat, que ha de decidir què farà a l’acabar l’institut, per part d’un estudiant de la UAB de manera presencial i virtual.

Els estudiants de la UAB us poden ajudar i aconsellar, mitjançant aquest projecte Brúixola. Brúixola es caracteritza per posar en contacte estudiants de batxillerat amb estudiants universitaris per poder assessorar-los des de la seva experiència.

Els alumnes de batxillerat i de la UAB queden dos cops durant l’any per poder parlar dels estudis en què estiguis interessat. L’alumnat universitari també us pot orientar mitjançant la seva vivència personal.